top of page

【 #純分享 】有機認證 !高級有營版星星餅推介

網購外國道具時,發掘到「高級有營版星星餅」,平時連鎖店買到嘅黃色樽裝星星餅,只係標榜無人造色素及防腐;今次推介的這款Plum Organics 超級星星餅,特別從美國訂來,唔單止有以上保証,重點係使用有機蔬菜、真・水果製造,全穀物烘烤,成份更獲「美國農業部有機認證」、「俄勒岡耕種有機認證」。

入口鬆化色香味俱備,真係無添加?

每粒餅餅包含14 種維生素、23種礦物質,滿足寶寶智力發展的營養需要,助手們試食「藍莓紫薯口味」餅餅發現顏色又靚又有香味,特別check check 色香味嘅來源,都是用上有機幹甘蔗糖漿、有機全燕麥粉、有機糙米粉、有機藍莓粉、天然香料、有機幹紫色甘藷汁所製。俾寶寶食真係要check真天然可靠!

所以我和助手,仲有嚟到 Mouton拍攝嘅1歲大孖生寶寶(他們都有食物敏感)只係用了一個下午,已經消滅了1/3 樽,真係好味到停唔口,哈哈。

魔鬼細節-係個「樽」度!

餅餅味道好、營養天然都唔夠,可以稱得上「高級版」星星餅,連個樽仔都好講究,不含雙酚 A可以再回收呢。

BB準備好食星星餅未?

一般8個月大寶寶可以食用,如果他/她做到以下動作,表示They are ready :

・肚皮離地爬行

・吃較厚、體積較大的食物泥

・用拇指和食指撿起小塊食物

・使用下顎搗碎食物

!!注意:本產品只能餵給已習慣咀嚼固體食物、坐著、及在監督下的幼兒。

點解要食星星餅?

・訓練小肌肉,學習抓握動作

・訓練嘴嚼肌

・鼓勵進食興趣

・刺激小小味蕾

・容易放入口食,輕易得到滿足感

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page