top of page

初生BB影相攻略


幫初生BB影相,相信好多家長都會做,但點樣先比較容易影到質素好的照片呢?其實呢樣就大有學問嘅,等專業攝影師同大家分享一下影BB時最關鍵4點喇:

1. 事前準備充足 初生BB攝影最好在BB出生後一個月之內拍攝。餵飽BB,換好晒片,等BB影相果陣舒舒服服,全程都訓覺就最好不過。我們建議大約12日大就係最佳影BB時間,因為此時的BB皮膚處於最幼嫩時期,之前出生時面上及身體的暗粒,同面黃都開始消失,效果最好。

2. 攝影時機 時機絕對是最重要的一環,家長們好多時都想等到坐完月先影,但其實我們建議大約12日大就係最佳影BB時間,因為此時的BB皮膚處於最幼嫩時期,之前出生時面上及身體的暗粒,同面黃都開始消失,效果最好。BB也開始比較有意識,即係難控制好多。

3. 現場播放音樂 初生BB攝影時,可以播放一些「特別聲音」,用以模仿子宮內的環境,例如水聲、心跳聲、呼吸聲。

4. 室內的溫度 因為BB未有足夠抵抗力,所以室內的溫度要控制在28度,如果可以擺一個暖爐,可以令BB甜睡得更久。

如果想為BB留下最珍貴最難忘的一刻,就要搵專對攝影師喇,介紹比您,我哋嘅初生嬰兒攝影套餐,明碼實價。 ====================================================== Mouton Photography - 專業攝影 初生嬰兒 BB 兒童 家庭 孕婦 寵物 新界葵涌華星街匯城集團大廈18/F,Workshop F 立即預約:6220 2898 (Tel / Whatsapp)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page