top of page

陶笛舒心 唔做忟薑孕媽媽

Mouton blog 0918

陶笛舒心 唔做忟薑孕媽媽

點解懷孕的日子又容易攰又燥底?

新婚嘅女人又靚又溫婉可人,每一吋皮膚散發住被愛嘅光澤。但點解……一有咗身體同心靈迅間嚟個180度式崩壞?

荷爾蒙令人燥

未計外在職場壓力、家庭、經濟因素,孕媽媽要適應孕吐、水腫、頻尿…等身體不適;而更大挑戰其實是身體內在的變化-荷爾蒙、雌激素、人類絨毛膜激素(HCG)濃度變高,直接影響腦部的神經傳送物質,所以孕媽的情緒波動會較平常大。

所以陀仔嘅婦女,燥底或者委屈感容易一觸即發,容易變得無安全感黏著老公,或者總是亂哭亂發脾氣。體貼旳老公硬吞脾氣也就算了,若果老公不明所以,更會影響夫妻關係呢……

忟薑孕媽媽易生忟薑BB?

老人家經常說,孕媽脾氣差生出來的寶寶也特別愛哭鬧,俗稱「忟薑」。哈哈,醫學文獻好像沒有這樣的理論,但情緒波動大,對胎寶寶一樣不好。

情緒不穩 陀仔不穩

孕媽媽情緒起落大,容易「陀唔穩個肚」(即係見紅、宮縮、作小產、早產)。所以醫生經常叮嘱孕婦要保持充足睡眠、均衡營養飲食,同埋愛自己做喜歡的事,開心迎接寶貝嘅來臨。

哈哈,香港人最緊要Multitasking,能夠放鬆心情、不必舟車勞動,順便胎教嘅節目,Mouton為你推介:

請看下篇

https://www.moutonphotography.net/single-post/2017/09/23/陶笛舒心-唔做忟薑孕媽媽-II

圖片來源:網上圖片

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page